Microsoft Ofis ile Belgelere Parola Vermek

Başlatan Ay Iıığı, 17 Nisan 2009, 21:37:33

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ay Iıığı

Microsoft ofis ile kullanmakta olduğumuz belgelere parola verebilir böylece bizim dışımızdaki kullanıcıların bu belgelerin içeriklerini görmelerini veya içerisinde değişiklik yapmalarını engelleyebilirsiniz.

Bunun için ilk önce boş bir ofis dökümanı oluşturuyoruz sonrasında Dosya menüsünden farklı kaydet komutunu veriyoruz.



Sonrasında karşımıza dosyanın kayıt etme bölümü gelir burda farklı kaydet penceresinde sağ tarafta Araçlar kısmından genel seçenekler tıklanır.



ve dosyanın okunması için açma parolası ve dosya üzerinde değişiklik yapma parolası verilir. Eger istenirse dosyanın salt okunur olarak açılması önerilebilir.



Dosyayı açmak için parola ve değiştirme parolası tekrar girilir ve dosya kaydedilir.



Artık belgeyi açmaya çalıştığımızda ofis dökümanı size parola sormaktadır.





tarikgurses.net