Ehli Sünnet düsmanlarindan bu devirde aklima gelen ilk Tayyar Altikulac`dir

Başlatan Devletin Bekasi, 05 Ağustos 2008, 17:21:48

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Devletin Bekasi

Tayyar Altikulac Vahabi oldugu asikardir. Dinde son moda olan, Peygamberimizin hadislerini kenariya atma sevgisi, Tayyar Altikulacin gencliginden bu yana gelmekde olan baslica sevdasidir. Hadislere deger vermeyen bu Sahis, son zamanlarda islama saldirmanin yolunu bulmus ve bunuda bugünkü CNN turk de gözler önüne sergilemistir. Vefeat eden 18 yavrumuzun üzerinden kendilerine Rand saglamaya calisan, Ilim yurdlarina, Hadis ögrenilen yurdlara, Kurankurslarina ve Peygamberimizin Sünnetlerine saldiran bu adam hic cekinmeden Televizyon Programlarina cikacak kadar cüretkardir. Hayat bize bagzi dersler vermistir. Ancak bu derslerden hic anlamayan varsa, oda Allahhin gözünü kör etmis kisilerdir. Dahada ileriye götürerek bu körlügü, ehli sünnnet vel cemeat mesheblerin disina cikanlardir. Hak meshepler dört olup, bunun icinde Vahabiligin yeri olmamakla birlikde, Tayyar Altikulac bu dört meshebi kabullenmeyip, dinimizin tek oldugunu ve mesheplere gerek olmadigini ülkemizde savunanlardandir. Ne yazikki, bunun gibi Vahabileri dinleyenler eger bilgisi yoksa inanmaya megil edebilirler. Tayyar Altikulac arkadasinin yaninda bir konusmasinda: Resulullahı övmek, Ondan şefaat istemek şirk`dir diyecek kadar sapik itikadi olan biridir. Her firsatta Resulümüzü aradan cikartmaya calisan bu adamin önce müslümanligi arastirilip, öyle Televizyonlara cikartilmalidir. Asla bunun gibi kisiler, Islam bilgini olarak medyaya cikarilmamali. Eger cikartiyorsanizda, sizinde ayni kabdan yediginizi ve sizinde bu Vehabiligie canak tuttugunuz düsünülüne bilinir. Peki bu sapiklarin sonu nasildir, iste onuda siz muhterem Hocalarima birakarak, Ümmeti muhammedin evladini böyle sapiklardan muhafaza etmesini dilerim.
Tayyar Altikulac hakkinda daha bagzi detay bilgiler ekleyecem. Ancak bilenlerde varsa buraya eklemelerini isterim.
Hürmetlerimle
EDRIK EBEL ABBAS ENNI MUNHASIR
SEYYIDI BELYA BNI MELKANI´L-HIZIR

reis-de-aglar

zaman alışmayı öğretir;unutmayı asla.........

ihvan

Allah islah etsin......tayyarın zulmünü 12 eylülü görenlere sorun...o vebal ona yeter...

LİVA

Sadıktır kişi,Düzgündür anın işi
Kaziptir kişi,Bozuktur anın işi.

o şahsa hatırlatmak lazım Allah (C.C) kormazmısın sen diye gerçi korksa böyle konuşmaz
Allah'IM GÖNLÜMDE OLANI,HAKKIMDA HAYIRLI EYLE;HAKKIMDA HAYIRLI OLANA,GÖNLÜMÜ RAZI EYLE!

Devletin Bekasi

Simdi zaman zaman bu kisi hakkinda bagzi calismalar yapmak icin buraya notlar düsecem. umarim googelde insanlar ararken bu sayfayai izleyip, Tayyar Altikulacin nasil bir Ehli sünnet düsmani oldugunu, itikadinin bozukulugu yasantisina ve sözlerine nasil tesir ettigini hep beraber okuruz. Tayyar Altikulac bilindigi üzere malesefe devletimizin diyanet islerindede Insanlarimizi zaman zaman zehirlemeye calismistir. Bunun en güzel ispatlari Tayyar Altikulacin 10.12.1989 yilinda Tercüman gazetesine verdigi bir demecde, Sia ve Caferilerle birlik olunmasinidan dem vurup, isi milli birligye kadar götürüp, o zamanin bagzi mevkilerinde sirin gözüke bilmek icin Ulemai Islamiyyenin mümtaz alimlerini, ileriye gelmis alimlerin sözlerini hice sayacakkadar, hadisi serifeleri yok sayacak kadar ve Kurani kerimdeki bagzi ayetleride buna binaende yok sayacak kadar ittikadi bozuk sözler sarf etmistir. Benim bu kisi ile hic özel meselem olmamistir. He zaman zaman keske olsa, yani keske bir karsilassakda icimdende cokca gecirdigim günlerde olmustur. Gelelim Tayyar altikulacin Siiaya sempatisine.
Tayyar Altikulacin bu sempatisinin nerden geldigi elbette bilinmektedirde, ancak maglumat olsun diye birde siiayi tarif edelim. Tarifler kendi kaynaklarindandir, yani benim veya baskalarinin eklemeside degildir.
Öncelikle Sia kelimesi Arapcada(Hocalarim hatam varsa düzeltsinler), bir Insanin yardimcilari ve ona uyanlar; ayni görüste olmasa da bir sey üzerinde birlesen topluluk, firka, bölük manalarina gelir(Kaynak: Sirri Giridi, Araü´l-Milel,s.107,Istanbul 1303 ve Prof. Dr. Ethem Ruhi Figlali, Imamiyye Siasi s.9, Istanbul 1984
Bunu acikladiktan sonra birde Sünni ve Sii kaynaklarinin tariflerine göre ise Sia söyledir;
- Hz. Ali´ye taraftar olanlar
- Hz. Alinin Hz. Peygamber´den sonra insanlarin en üstünü(efdali) olduguna inanananlarin,
- Hz. Alinin bizzat Hz Peygamber tarafindan imamlik ve halifelige tayin olundugunun; dolayisiyla halifeligin onun ve  ehli beytin hakki oldugunu iler sürenlerin,
- Hz. aliden sonraki imamlarin da mutlaka onun soyundan(Ehli Beyt), acik veya gizli bir nassla(delille)tayin ve vasiyyet olunacagini kabul edenlerin,
- Imamlarin büyük ve kücük günahlardan korunmus(masum) ve özel bir bilgiyle donatilmis olduklarini söyleyenlerin;
teskil ettigi topluluklardir (Kaynaklar:Sirri Giridi, Araü´l-Milel,s.107,Istanbul 1303 ve Prof. Dr. Ethem Ruhi Figlali, Imamiyye Siasi s.12, Istanbul 1984 ve Tehanevi, Kessafu Istilahati´l - Fünun c.1 / S.764, Istanbul 1984.
Birde Sia nin kollarini sayalim maglumat olsun diye:
Sia 22 firkaya ayrilmis be bunlarin biri digerini tekfire kadar gitmistir. 
Sianin asillar 3 tür.
Bunlarda:
1-Gulat: ýine kendi icersinde 18 firkaya ayrilmis. Bunlarin icinde en önemliside ve birinci sirada gelenide Abdullah ibni Sebe´ye mensup olanlarin teskil ettigi " Sebbeiyye " firkasidir.
Abdullah ibni sebe hakkinda: Hz. Osmanin Hilafeti zamaninda Müslüman olmus YAHUDI ASILLI biridir. HAlki Hz. Osman r.a.´a karsi isyana tesfik edip, fesat cikarmaya calismistir. Hatta birgün Hz. Aliye hitaben (HASA) Sen hak ILAHSIN der. bu söz üzerin Hz. Ali r.a onu medineye sürgüne gönderir.
Imametin Hz. Ali´ye vücubuna dair ilk sözü ortaya atanda bu adamdir. Gulat-i Siaya ayit bütün firkalar, Yahudi asilli bu adam tarafindan kurulan " Sebe´iyye " firkasindan cogalmistir. (kaynak: Sirri Giridi, Araül- Milel, s.108 ve Sehristani, el-Milel ve`n Nihal c.1 / S.174 ve Seyyid Serif Cürcani, Serhul-Mevakif, S.624)

2-Zeydiyye: Bunlar, Zeyd bin Zeynelabidin bin Hüseyin bin Ali Hazretlerine mensup ve tabi olup, Zeydin Meshebini kabul etmeleriyle " Zeydiyye " ismini aldilar. Zeyd Hz. leri, Imam Zeynelabidin´in oglu ve Muhammed Bakir Hz. lerininde biraderidir. Lakin Zeydin Meshebinde, " hak imamin hurucu sart " oldugundan dolayi daima kardesi muhammed bakir`i, " Sen bugün imamete herkesten daha layik oldugun halde nicin hakkini dava etmiyorsun?" diye huruca tesfik edermis.
Muhammed Bakir da " Pederimiz Zeynelabidin Hz. leri hayatta iken imamete herkesden daha hakli ve laik bulundugu halde, kat`iyyen imamet davasiyla `huruc ve zuhura`tesebbüs etmedi" diyerek `huruc`sartini red ile Zeydi Susturmus.
Zeydiler, kendilerini bu zata nisbet ederler. lakin, -son derece gercek kavillere göre- Hz. Zeyd, kendisinenispet edilen delalet ehlinein sapik itikatlarindan tamamen uzaktir. Kendisi alim, abid ve zahid bir zat idi. Hakkinda söylenilenler ise, ona bagli olduklarini iddia edenlerin itiraflarindan ibarettir. (kaynak:Sirri Giridi, Araül- Milel, s.150-151 ve Sehristani, el-Milel ve`n Nihal c.1 / S.154-155 ve Seyyid Serif Cürcani, Serhul-Mevakif, S.628 ve Izmirli Ismail Hakki, Yeni ilmi kelam S.77 Ankara 1981.
Birde bu ücüncü kesim var. Asil bunlarin Sapikliklari tavan yapmis ve halen cok sayida taraftarlari olanlardir. Humeynide bunlar üzerine amel etmistir. zira imamiyyede sia`nin esas kismini teskil eder.
Imamiyye: Bunlarda bir kac kisma ayrilmislardir kendi aralarinda. Imamet bahsinde inancalrida söyledir:
Hz. Ali, acik bir nass (delil) ve Peygamberin vasiyeti ile halife olmustur. Sonra da imam hasan, imam hüseyin vasiyyet icabinca Peygamber`in halifesidir. Imam Hüseyin`den sonra ise halifet, sirasiyla Ali Zeynelabidin´e, ondan da oglu Muhammed Bakira gecmistir. Muhammed Bakir dan sonrada onun oglu olan Imam Caferi Sadik Hazretlerine intikal etmistir. Imamiyye Siasi, Caferi Sadik´tan sonra hakkinda delil olan halife hususunda ihtilafa düsmüs ve ikiye ayrilmislardir. Bunlar, " Ismailliyye " ve " Isna Aseriyye(Caferi on iki imam) dirlar.
Ismailliyye firkasina göre, Caferi Sadik´tan sonra hilafet hakki, " Imam " unvani ile bilinen Ismaile gecmistir. Böylece onlara göre imam sayisi yedide kalmaktadir.
Isna Aseriyye firkasi ise, onikinci imami son imam( onlara göre son imam Imami Muntazar lakabli, Muhammed bin el-Hasandir) olarak kabul etmekde ve son imamin ahir zamana kadar kayip olup gizlendigine inandiklari icin, bu unvanla taninmaktadirlar. Kaynaklar:Sirri Giridi, Araül- Milel, s.154-156 ve Sehristani, el-Milel ve`n Nihal c.1 / S.162-165 ve Seyyid Serif Cürcani, Serhul-Mevakif, S.629 ve Ibni Haldun, Mukaddime, C1 / S.564-565 Istanbul 1982.

Simdi kisaca bu firkalari tanidiktan sonra, bunlarin 100 % yüz Ehli Sünnetle ters düstükleri acik secik ortadadir. Bütün ehli sünnet alimileri bu firkalari siddetle red edip, hatta küfür ile itham ettikleri görüsleride vardir.
Bunlari duyduktan sonra, Tayyar Altikulac hainine sormak lazim, acaba onun ittikadi hangi yönedir. Kanimca ya vahabilere, yada sia ya fetva vermesi gerektigini düsünüyorum. Ancak bunda bile kararsiz kalan Tayyar Altikulac, islami yorumlarken önce Allah ve resulünün dediklerini degil, öncelikle kisilerin istegi üzterine konusmalar yapip, sadece bagzi yerlere sirin olabilmek icin bunlarida yaptigi maglumdur.  Bu yüzden Tayyar Altikulaca Alim demeden evvel, Müslüman olup olmadigi tartisilmasi gerekir.
Bir söz var, mutlaka duymussunuzdur, yarim doktor candan, yarim hoca dinden eder diye. Tayyar Altikulac gibi Islam düsmanlari kisiler, ayni bu sözün sonundaki tesbite uygundurlar. Dediklerine dogru dediginiz anda, bittiniz.
Allah muhavaza etsin bunun gibi kisilerden Müslümanlari.
Yine bunlara isik olsun diye yazmak istedigim bagzi konularda var. Tayyar Altikulac denilen bu Ehli Sünnet düsmani kisi zamaninda, malesef Imam hatiplerde yetisen yavrularimizin bir cogu azalmis ve ordan o zamanlar cikan cokca Lisansli Hocalar, itikadi bagzi bozuk ameller tasimakda olduklari tesbit edilmis. Bunun üzerine Tayyar Altikulaca bu mevzu aktarildiginda, kendiside bunu dogrulamistir. Onun zamaninda Megzun olan bir Imam Hatiple görüstüm. Kendisi üstelik ilahiyyetci ve Tayyar Altikulacin hayranlarindan. Söyledigi söz aynen sudur. Efendi, sünnete gerek yok, asil olan farzlardir. Zamanimiz sünnetleri yerine getirme zamani degildir. Hersey degisiyor, dünya degisiyor ve insanlar hizli yasamaya devam ediyorlar. böyle zamanda Sünnetle ugrasip vaktimizi bosa harcamamaliyiz" dedi. Orda nemi oldu, tabiki o orayi terk etmek zorunda kaldi. Cünki benim bir prensibim var. Yanlis yada dogru. Bunun gibilerle kisa ve öz konusmanin tek yolu  :box ;). Hamd olsun ne o birdaha o akrabasina ugradi, nede biz onun yüzünü gördük.
Diyeceyim o ki, sakin ola kimsenin kimligini arastirmadan, ailesini arastirmadan her cikan kisinin dedigine ragbet etmeyin. Sonra iste arkasindan böyle Müslümanlikdan bir haber olan ilahiyyetciler, proflar, doktorlar cikar ve siz bilmeyerekde olsa onun isledigi günahlara ortak olursunuz. Her gördügünüz namaz kilani, sakalliyi Müslüman sanmayin. Onun müslümanligi para görene kadardir. Parayi gördümü, ne islam ne müslüman kalir.
Allah serlerinde ümmeti muhammedin evladini korusun. Tayyar Altikulac gibi hainler asla sunu unutmasinlar. Islamiyyet asla ve kat`a yeryüzünden silinmeyecek. Kiyamete kadar istemesenizde, hoslanmasanizda Islamiyyet az sayida olsa bile sürecek. Sizin gibi niceleri Islamla ugrastilar. Nice Firavunlar gördük, nice hainler gördük. Nicelerin Cesedlerinin yeri bile belli degil, oysa ki nice evliyaullahhi milyonlarca kisi ziyaret etmekdeler.
Kusura kalmayin Kardeslerim, su herif ve sunun gibileri kanima dokunuyorlar. Bu kansiz Zindiklarin hesabi elbette kesilecekde, ancak bizde din kardeslerimizi bunlara karsi uyaralim. niceleri var ki, saf müslüman, temiz müslüman, namazinda abdestinde ancak fazla ilim bilgisi olmayan müslüman. Iste olur ya, bu din kardeslerimiz böyle zindiklarin dediklerine kanarak, hayatlarini telef edebilirler. Umarim bu hizmetimizde karsiliksiz kalmaz.

Allahha emanet olun....
Saygilarimla
EDRIK EBEL ABBAS ENNI MUNHASIR
SEYYIDI BELYA BNI MELKANI´L-HIZIR

azizistanbul

جُلُوسُكَ سَاعَةً عِنْدَ حَلَقَةٍ يَذْكُرُونَ اللهَ خَيْرٌ مِنْ عِبَادَةِ اَلْفِ سَنَةٍ