Frankfurt'a Cami Yapılması İçin Anket Yapılıyor

Başlatan tarihman, 21 Ağustos 2007, 12:02:39

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tarihman

Bir başka forumda böyle bir konu gördüm. Linki tıkladığımda aşağıdaki seçenekler çıktı. Hangisi işaretliycez. Almanca bilen arkadaşlar yardımcı olursa, (komplesinin tercümesi) bizde gönül rahatlığı ile oyumuzu kullanırız.

http://www.fr-online.de/_inc/_multifunktion/?em_art=voting&em_loc=277&em_cnt=1192126

Moschee-Bau in Frankfurt-Hausen?

Gegen den Bau einer Moschee, den die türkisch-pakistanische Gemeinde Hazrat Fatima am Industriehof im Frankfurter Stadtteil Hausen plant, regt sich Widerstand. Was meinen Sie - sollte das muslimische Gotteshaus gebaut werden?
(Hinweis der FR-Online-Redaktion: Das Ergebnis ist nicht repräsentativ und kam mit "tatkräftiger Unterstützung" von Politicallyincorrect.de zustande.)

Natürlich - ich habe damit überhaupt kein Problem.

Meinetwegen - wenn sichergestellt ist, dass es kein Treffpunkt für Islamisten wird.

Ich bin dagegen - es gibt bereits genug Moscheen in der Stadt bzw. im Stadtteil.

Ehrlich gesagt: Ich kann das nicht beurteilen.

Vuslat Yolcusu

Alıntı Yap
Natürlich - ich habe damit überhaupt kein Problem.benim icin bir problem yok diyor, yani 1 cisini bunun yanindakine  isaret yerine tiklayin  .asada apsenden diyor  isaretten sonra orayi tiklayin

Meinetwegen - wenn sichergestellt ist, dass es kein Treffpunkt für Islamisten wird.

Ich bin dagegen - es gibt bereits genug Moscheen in der Stadt bzw. im Stadtteil. ben istemiyorum yeterince cami var diyor

Ehrlich gesagt: Ich kann das nicht beurteilen.dogrusu ben karar veremem

frankfurta bir cami yapilacakmis halk arastirmasi yapiyorlar

Ahi

Natürlich - ich habe damit überhaupt kein Problem.
Tabi - benim için problem değil

Bence hava hoş - İslamcıların buluşma noktası olmayacağına dair güvence verilirse.

Ich bin dagegen - es gibt bereits genug Moscheen in der Stadt bzw. im Stadtteil.
Ben karşıyım - Şehrimizde veya mahallemizde yeterli camii var.

Ehrlich gesagt: Ich kann das nicht beurteilen.
Doğrusu - Ben huküm veremiyeceğim.
[glow=yellow,2,300]Herhangi bir insan vaktini nasıl geçireceğini, üstün bir insan ise vaktini nasıl tasarruf edeceğini düşünür. – Schopenhaver[/glow]

racül

Ahmediye cemaati frankfurta sehir merkezine yakin minareli bir cami yapacakti. Icinde pakistanisch gectigine göre bu onlarin olabilir. Gulam ahmed kadiyaniyi Isa aleyhisselam olarak gören bu adamlarin biz ehli sünnete tam uymayan görüsleri var. Bundan dolayi pakistanli din adamlari hükümet nezdinde baski yapark ahmediyenin islami bir cemaat olarak adlandirilmasini yasaklattilar. Bunun icin halifeleri ve cemaat bagilarinin cogunlugu ingiltere merkez ollmak üzere avrupada yasiyor. Avrupa ülkelerine olan ilticalari hemen kabul edilior.
Zaten baslangicta cemaati kurduran da ingilizler iidi...

Bu ankete hic bakmamak en iyisi...
Es ist keine Schande hinzufallen, aber es ist eine Schande einfach liegen zu bleiben.
                                                Theodor Heuss
                             ehemaliger Bundespräsident

racül

Bir baska alman haber sitesinde siiten planen eine neue moschee diye baslik atmis..
Es ist keine Schande hinzufallen, aber es ist eine Schande einfach liegen zu bleiben.
                                                Theodor Heuss
                             ehemaliger Bundespräsident